Рекомендації щодо роботи з учнями, що потребують підвищеної уваги
1. Виявлення учнів, що
потребують підвищеної педагогічної уваги (девіантна поведінка, опір виховним
діям) та складання розгорнутих списків учнів, які потребують підвищеної
педагогічної уваги, а також поновлення списків неблагополучних сімей.
2.
Обстеження житлово-побутових умов неблагополучних сімей та дітей девіантної
поведінки, складання актів.
3.
Ведення систематичного обліку роботи з дітьми, які потребують підвищеної
педагогічної уваги.
5.
Вивчення з дітьми прав дитини ("Конвенція ООН про права дитини”, Укази
Президента, програми "Діти України”) та відповідальності неповнолітніх за
скоєні правопорушення.
6.
Вивчення взаємовідносин учнів у колективі, в мікро колективі, між групові
зв’язки.
7.
Вивчення морально-психологічного клімату в класі.
8.
Вивчення індивідуальних психологічних якостей учнів, що потребують підвищеної
педагогічної уваги (тестування, анкетування).
9.
Виявлення причин, що привели до девіантної поведінки (індивідуальні бесіди.
анкетування).
10.
Вивчення ступеня дотримання вчителями педагогічного такту в спілкуванні з
учнями, дотримання педагогічної принциповості в оцінюванні знань, умінь і
навичок учнів.
11.
Складання психолого-педагогічної характеристики учнів, які потребують
підвищеної педагогічної уваги.
12.
Години спілкування з учнями "Морально-психологічний клімат у класі та
шляхи його оздоровлення”, "Наші взаємини та їх вплив на успішність і
поведінку учнів”.
13.
Засідання профілактичної комісії.
14.
Залучення дітей, що потребують підвищеної педагогічної уваги до занять у
гуртках і секціях, до суспільно-корисної праці.
15.
Здійснення позакласної роботи (диспути, вікторини, літературні і тематичні
вечори, дискусії) спрямовані на формування в учнів загальнолюдських цінностей
та рис загальнолюдської моралі.
16.
Проведення індивідуальної роботи з учнями, які потребують підвищеної
педагогічної уваги, з їх батьками.
17.
Організація і проведення індивідуальної роботи (додаткові заняття та допомога
(учнівська і вчительська) з дітьми, що не встигають.
18.
Проведення в класах бесід та лекцій робітниками правоохоронних органів.
19.
Проведення батьківських лекторіїв на теми, пов’язані з профілактикою
правопорушень та зміцненням дисципліни серед учнів, зустрічей з робітниками
прокуратури, наркологічного центру.
20.
Засідання методоб’єднання класоводів та класних керівників з питань
профілактики правопорушень та роботи з дітьми, що потребують підвищеної
педагогічної уваги.
Немає коментарів:
Дописати коментар